Όπως και τα περισσότερα ελληνικά νησιά, η Εύβοια ήταν αρχικά γνωστή με άλλα ονόματα στην Αρχαιότητα, όπως το Μακρύ (Μακρίς) και το Δολίχη (Δολίχη) από την επιμήκη μορφή της, ή η Ελοπία, η Αώνια και ο Αμπάντης από τις φυλές που κατοικούσαν. Το αρχαίο και σημερινό του όνομα, Εμπόγια, προέρχεται από τις λέξεις εὖ "καλό" και βοῦς "βούλα", που σημαίνει "η γη των καλά τροφοδοτημένων βοδιών".
Μια ελβετική ομάδα αρχαιολόγων στην Ελλάδα έκανε ένα θεαματικό εύρημα: τον ναό της Αρτέμιδος, ένα διάσημο ανοιχτό ιερό της αρχαιότητας.
Οι ερευνητές αναζητούν το ιερό για περισσότερο από έναν αιώνα. Η τοποθεσία βρέθηκε στους πρόποδες του λόφου των Παλαιοεκκλησίων κοντά στην μικρή ψαροχώρι Αμάρυνθος στο ελληνικό νησί της Εύβοιας. Είναι περίπου 10 χιλιόμετρα από τον τόπο όπου ο ναός θεωρήθηκε λανθασμένα ότι βρίσκεται.
Μια ελβετική ομάδα αρχαιολόγων στην Ελλάδα έκανε ένα θεαματικό εύρημα: τον ναό της Αρτέμιδος, ένα διάσημο ανοιχτό ιερό της αρχαιότητας.
Οι ερευνητές αναζητούν το ιερό για περισσότερο από έναν αιώνα. Η τοποθεσία βρέθηκε στους πρόποδες του λόφου των Παλαιοεκκλησίων κοντά στην μικρή ψαροχώρι Αμάρυνθος στο ελληνικό νησί της Εύβοιας. Είναι περίπου 10 χιλιόμετρα από τον τόπο όπου ο ναός θεωρήθηκε λανθασμένα ότι βρίσκεται.
Από το 2007, η αναζήτηση του ιερού έχει καθοδηγηθεί από τον Karl Reber, καθηγητή στο Universty της Λωζάννης και διευθυντή της Ελβετικής Σχολής Αρχαιολογίας στην Αθήνα.
Οι ερευνητές βρήκαν τμήματα ενός τεράστιου τείχους που χρονολογείται από την κλασική εποχή, το οποίο πιστεύουν ότι ανήκει στην στοά ή στην στοά που κτίστηκε κοντά στον ναό.
Οι ερευνητές βρήκαν τμήματα ενός τεράστιου τείχους που χρονολογείται από την κλασική εποχή, το οποίο πιστεύουν ότι ανήκει στην στοά ή στην στοά που κτίστηκε κοντά στον ναό.
Η Εύβοια ή η Εύβοια είναι το δεύτερο μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας στην περιοχή και τον πληθυσμό μετά την Κρήτη. Το στενό Euripus Strait το χωρίζει από τη Βοιωτία στην ηπειρωτική Ελλάδα. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα μακρύ και στενό νησί. έχει μήκος περίπου 180 χιλιόμετρα και κυμαίνεται από 50 χιλιόμετρα έως 31 χιλιόμετρα. Ο γεωγραφικός προσανατολισμός του είναι από βορειοδυτικά έως νοτιοανατολικά και διασχίζεται σε όλο το μήκος του από μια οροσειρά, η οποία αποτελεί μέρος της αλυσίδας που δεσμεύει τη Θεσσαλία στα ανατολικά και συνεχίζεται νότια της Εύβοιας στα πανέμορφα νησιά της Άνδρου, της Τήνου και της Μυκόνου .
Αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της περιφερειακής μονάδας της Εύβοιας, η οποία περιλαμβάνει επίσης τη Σκύρο και μια μικρή περιοχή της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Στην Αμάρυνθο ξεκίνησαν εξερευνητικές τομές το 2012 και η ελβετική ομάδα έφερε στο φως μεγαλύτερο τμήμα του κτιρίου.
Τώρα, αφού βρήκαν επίσης αντικείμενα με επιγραφές, είναι βέβαιοι ότι βρήκαν την τοποθεσία της Αρτέμιδος Αμαρυνθίας, η οποία ήταν το τελικό σημείο της ετήσιας πομπής ανθρώπων από την πόλη που πέρασε πια την ευημερούσα εμπορική πόλη της Ερέρειας, σε απόσταση 10χλμ.
Πραγματοποίησαν ένα φεστιβάλ προς τιμήν της Αρτέμιδος, της άθικτης θεάς του κυνηγιού στην ελληνική μυθολογία. Λατρευόταν ως θεότητα της Αμάρυνθου, η οποία παίρνει το όνομά της από έναν Ερετρανό άνδρα ο οποίος ήταν αστραφτερός από την Άρτεμις.
Τα τεχνουργήματα που ανακαλύφθηκαν με επιγραφές υποδεικνύουν ότι αυτή είναι η περιοχή της Άρτεμης Αμάρυνθιας. που ήταν το τελικό σημείο της ετήσιας πομπής των ανθρώπων από την πόλη της Eretrea, 10 χιλιόμετρα μακριά.
Ο αρχαίος πολιτισμός πραγματοποίησε ένα φεστιβάλ προς τιμήν της Άρτεμις. που ήταν η θεά του κυνηγιού στην ελληνική μυθολογία. Λατρεύτηκε ως θεότητα της Αμάρυνθου. που παίρνει το όνομά του από έναν Ερετριανό άνδρα ο οποίος ήταν αστραφτερός με την Άρτεμις.
Στην Αμάρυνθο ξεκίνησαν εξερευνητικές τομές το 2012 και η ελβετική ομάδα έφερε στο φως μεγαλύτερο τμήμα του κτιρίου.
Τώρα, αφού βρήκαν επίσης αντικείμενα με επιγραφές, είναι βέβαιοι ότι βρήκαν την τοποθεσία της Αρτέμιδος Αμαρυνθίας, η οποία ήταν το τελικό σημείο της ετήσιας πομπής ανθρώπων από την πόλη που πέρασε πια την ευημερούσα εμπορική πόλη της Ερέρειας, σε απόσταση 10χλμ.
Πραγματοποίησαν ένα φεστιβάλ προς τιμήν της Αρτέμιδος, της άθικτης θεάς του κυνηγιού στην ελληνική μυθολογία. Λατρευόταν ως θεότητα της Αμάρυνθου, η οποία παίρνει το όνομά της από έναν Ερετρανό άνδρα ο οποίος ήταν αστραφτερός από την Άρτεμις.
Τα τεχνουργήματα που ανακαλύφθηκαν με επιγραφές υποδεικνύουν ότι αυτή είναι η περιοχή της Άρτεμης Αμάρυνθιας. που ήταν το τελικό σημείο της ετήσιας πομπής των ανθρώπων από την πόλη της Eretrea, 10 χιλιόμετρα μακριά.
Ο αρχαίος πολιτισμός πραγματοποίησε ένα φεστιβάλ προς τιμήν της Άρτεμις. που ήταν η θεά του κυνηγιού στην ελληνική μυθολογία. Λατρεύτηκε ως θεότητα της Αμάρυνθου. που παίρνει το όνομά του από έναν Ερετριανό άνδρα ο οποίος ήταν αστραφτερός με την Άρτεμις.
Πηγή/Βιβίογραφία/Φωτογραφία
http://www.ancientencyclopedia.com
Euboea /juːˈbiːə/ is a transliteration from the Ancient Greek: Εύβοια, Euboia [eúboja], while Evia and Evvia reflect the Modern Greek pronunciation [ˈevia].
Edward Gibbon, The Decline and Fall of the Roman Empire, J.B. Bury, ed., Methuen, 1898 p. 6:390, footnote 69
https://en.wikipedia.org
Gregory, Timothy E.; Ševčenko, Nancy Patterson (1991). "Euboea". In Kazhdan, Alexander. The Oxford Dictionary of Byzantium. Oxford and New York: Oxford University Press. pp. 736–737. ISBN 978-0-19-504652-6.
Euboea /juːˈbiːə/ is a transliteration from the Ancient Greek: Εύβοια, Euboia [eúboja], while Evia and Evvia reflect the Modern Greek pronunciation [ˈevia].
Edward Gibbon, The Decline and Fall of the Roman Empire, J.B. Bury, ed., Methuen, 1898 p. 6:390, footnote 69
https://en.wikipedia.org
Gregory, Timothy E.; Ševčenko, Nancy Patterson (1991). "Euboea". In Kazhdan, Alexander. The Oxford Dictionary of Byzantium. Oxford and New York: Oxford University Press. pp. 736–737. ISBN 978-0-19-504652-6.
https://www.swissinfo.ch
Lane Fox, Robin. Travelling Heroes (London: Penguin, 2008) passim
http://scholar.lib.vt.edu/ejournals/ElAnt/V1N2/powell
Thucydides: History of the Peloponnesian War. I 15.
John David Lewis. Nothing Less than Victory: Decisive Wars and the Lessons of History Princeton University Press, 25 jan. 2010 ISBN 1400834309 p 34
Lazenby, p. 248–253
Norwich, John Julius. Byzantium: The Decline and Fall (New York: Alfred A. Knopf, 1996) p. 116
Lane Fox, Robin. Travelling Heroes (London: Penguin, 2008) passim
http://scholar.lib.vt.edu/ejournals/ElAnt/V1N2/powell
Thucydides: History of the Peloponnesian War. I 15.
John David Lewis. Nothing Less than Victory: Decisive Wars and the Lessons of History Princeton University Press, 25 jan. 2010 ISBN 1400834309 p 34
Lazenby, p. 248–253
Norwich, John Julius. Byzantium: The Decline and Fall (New York: Alfred A. Knopf, 1996) p. 116
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου